بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی: جواد نکونام اگر می‌خواهد به اوساسونا برود، برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید براینکه مانع جدایی جواد نکونام از استقلال نمی‌شود، تاکید کرد که این بازیکن اگر می‌خواهد از استقلال جدا بود، این کار را بکند.
امیرقلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تکلیف جدایی جواد نکونام از جمع بازیکنان استقلال چه شد، گفت: من اصول حرفه‌ای برخورد با بازیکنان را رعایت می‌کنم و جواد نکونام اگر می‌خواهد به اوساسونا برود، برود.
وی افزود: من مشکلی با جدایی نکونام ندارم و او اگر می خواهد به تیم سابق برگردد این کار را بکند. من اصول خاص خودم را برای برخورد با بازیکنان دارم و همیشه هم از آن دفاع می‌کنم.سرمربی استقلال در رابطه با شرایط این تیم هم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدواریم از این بهتر هم شود.
بزرگترین پیروزی
مرسی امیرخان!جواد نکونام فکر میکنه ما هواداران استقلال جیگر تشریف داریم!نکونام برای جدا شدن صحبت از بعضی از شوخی و بی اخلاقی ها در تمرینات تیمی کرد _ که در بین فوتبالدوستان ایرانی جز عادتهای همیشگی و کارهای روزمره می باشد!_و مشکل خوشحال نبودنش را این قضیه عنوان کرد!
درادامه هم چند بهانه دیگر جور کرد تا بتواند رضایت امیر قلعه نویی و فتح الله زاده را برای جدا شدن جلب کند!منتهی وقتی دید جدا شدن از استقلال امری غیر ممکن می باشد،در تمرینات شرکت نکرد و می خواست اینگونه اعتراضش را بیان کند! و ...
تمام این اتفاقات نشان دهنده آن است که نکونام از چند روز قبل از آنکه در برنامه نود اعلام کند در فوتبال ایران خوشحال نیست ولذتی نمی برد،پیشنهاد باشگاه اوساسونا را دریافت کرده است!خلاصه اگر دل بازیکنی با تیم نباشد همان بهتر که در تیم نباشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 10 / 1391برچسب:بازیکنان استقلال,جواد نکونام,باشگاه اوساسونا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com